”Tulevaisuudessa tarvitaan enemmän tunnetta ja tutkimusta”

 

Siksi Muutostoimisto Flow  ja Eezy Spirit yhdistyvät.

 

 

Me olemme saaneet elää unelmaamme todeksi, kasvaa ja kehittyä yhdessä kumppaneiden ja asiakkaittemme kanssa. Nyt löysimme kumppanin jakamaan tätä kasvutarinaa.

Unelmoimme täydellisistä yrityksistä. Täydellisissä yrityksissä vallitsee välittämisen ja viitseliäisyyden kulttuuri ja siellä on siirrytty ahkeruudesta aloitteellisuuteen. Täydellisissä yrityksissä on arvostuksen ilmapiiri arvostelun sijaan ja siellä ajattelu- ja toimintatapana on odotusten ylittäminen – ei täyttäminen.

Flowlaisten uskomuksissa asiakas on kuningas, mutta henkilökunta on kuninkaampi.

Olemme hakeneet kumppania, joka jakaa nämä uskomukset ja arvomaailman kanssamme. Nyt meillä on sellainen. Eezy tuntee työelämän, työntekijät ja työnantajat, paremmin kuin kukaan.

Eezy Spirit on tutkinut ja tulkinnut yrityksiä, yksilöitä ja kulttuureita pidempään ja enemmän kuin kukaan toinen suomalainen tutkimusyhtiö.

Valjastamme tämän datapankin, tutkimustiedon ja osaamisen Muutostoimisto Flown uniikkiin kyvykkyyteen tukea yrityksiä voittajastrategioiden, konseptien ja kulttuureiden luomisessa.

Omistajille, yrittäjille ja johtajille maailman tarjoilemat haasteet ovat jatkossa kompleksisempia ja nopeammin muovautuvia, kuin koskaan ennen. Silloin pitää nähdä enemmän, pidemmälle, kirkkaammin ja jatkuvasti.

Siihen pelkkä kokemus ja intuitio eivät riitä – tarvitaan tutkimusta ja dataa, joka on jatkuvasti näkyvillä.

Yrityksen tehtävänä on synnyttää lisäarvoa yksilölle (työntekijöille ja asiakkaille), yhteisölle (tiimeille ja asiakasryhmille), yhteiskunnalle (ympäristölle ja kanssaeläjille) ja lopulta yritykselle (omistajille).

Muutostoimisto Flow on tehnyt pitkäjänteistä työtä parempien yritysten, asiakaskokemusten ja johtamisen parissa. Olemme hakeneet aktiivisesti henkilöstö- ja asiakaskokemuksen tutkimusta kehityshankkeisiimme.

Nyt meillä on eväät tarjota asiakkaillemme näkymä ja ääni takahuoneista asiakaspintaan – meillä on tarjota teille 4Tä – tutka, tiekartta, työkalut ja toimintaa kulttuurin lähteelle.

Näemme ja kuulemme paremmin sinne, missä kulttuuri syntyy.

Olemme löytäneet kokemuksellisuuden arvotuotantomallin RoX:n (Return on Experience): EX+CX+PX)AiX=€X

Henkilöstökokemus plus asiakaskokemus plus kumppanikokemus kerrottuna keinoälyllä (datalla, digillä, robolla) on omistaja-arvon eksponentaalinen kasvu.

Kohti ääretöntä ja sen yli.

 

Kalle

Kalle Ruuskanen

Kalle Ruuskanen

Partneri, strategi