Koulutus liittojen jäsenten tukena

Suomen jäsenliitot

Liitot ovat lähteneet tukemaan jäseniään koronan jälkeisessä markkinamyllerryksessä mm. avointen koulutusten keinoin. AKL:n jäsenistölleen järjestämä Erinomaisen asiakaskokemuksen ainekset -webinaari sai keväällä huikean vastaanoton.

 

Kysyttyjä aiheita ovat mm.

  • Henkilöstökokemus ja paluu uuteen arkeen koronakriisin keskellä
  • Ongelmanratkaisun avaimet kriisin keskellä – näin hyödynnät Lean-oppeja muutoksen keskellä
  • Erinomaisen asiakaskokemuksen ainekset

Hinta:

1-2h osallistava webinaari 1800€ + alv 24 % tai sopimuksen mukaan, osallistujamäärä huomioiden.

Kysy myös livekoulutuksia tai valmennusta liiton työntekijöille!

Piia Pärssinen Muutostoimisto Flow

Webinaarin sisältöesimerkki:

Erinomaisen asiakaskokemuksen ainekset:

  • Asiakaskokemuksen merkitys
  • Tunnista asiakkaasi & heidän tarpeensa
  • Asiakkaan polku
  • Asiakkaan äänen kuuleminen
  • Mittarointi & seuraaminen
  • Työntekijäkokemuksen merkitys erinomaisen asiakaskokemuksen ainesosana
  • Menestyksen resepti

Mitä ja kenelle?

  • Liitto voi tarjota omille jäsenilleen webinaarikoulutuksen valitsemastaan teemasta
  • Paketti sisältää 1-2h osallistavan webinaarikoulutuksen, materiaalit ja tallenteen.
  • Konkreettisia työkaluja oman työn tueksi

Koulutus on tarkoitettu tarjoavan liiton jäsenille: asiantuntijoille, asiakaspalvelijoille, asiakasrajapinnassa työskenteleville, esimiehille, päälliköille, johtajille ja toimitusjohtajille.

Kokemuksia

”Asiakaskokemus on todella ajankohtainen aihe, paljon asiaa pieneen aikaan. Tästä saisi koulutussarjan aikaiseksi!”

”Piialle kiitos, erittäin asiantunteva webinaari. AKL:lle kiitos kun jaksatte järjestää tällaisia.”

”Erinomainen paketti ja Piian syvä asiantuntemus aiheesta teki vaikutuksen.”

”Hyvä aihe, hyvä kouluttaja, sopivan mittainen.”

Arvosanoin asteikolla 0-6:

Webinaarin aiheen kiinnostavuus: 5,73/6,0

Kouluttajan asiantuntemus 5,93/6,0

Sisältö ja sen vastaavuus tarpeeseesi 5,40/6,0

Webinaari tapahtumamuotona 5,27/6,0

Kuka Piia?

Piia Pärssinen rakentaa menestysketjuja Toyotan opeilla. Yli 20 vuoden kokemus palveluliiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisestä näkyy Piian kädenjäljessä. Hänelle kaikki bisnes on H2H – Human to Human.

Pitkä Toyota-tausta tuo mukanaan vahvat Lean-metodit, jatkuvan kehittämisen ajatusmallin ja ongelmanratkaisutaidot.

Miten haetaan kasvua kehitysprojekteilla, miten pilkotaan suuri tavoite yksittäisiksi osatavoitteiksi ja voiko samoilla resursseilla kasvaa?

 

Piia Pärssinen

piia.parssinen@flow.fi

+358 40 501 6262

Piia Parssinen Muutostoimisto Flow

Aihe kiinnostaa, haluaisin lisätietoja

Yhteystiedot

Piia Pärssinen

040 501 6262

piia.parssinen@flow.fi