Asiakaskokemus

Flow CX Design

Asiakaskokemusbisnes on onnellistamisbisnestä. Emme puhu vain palvelusta, vaan vieraanvaraisuudesta, joka huokuu välittämistä ja viitseliäisyydestä.

Asiakaskohtaamisen draamankaari kertoo, mitä tapahtuu ennen, aikana ja jälkeen kohtaamisen. Emme puhu vain käyttöliittymä- tai tilasuunnittelusta, vaan holistisesta ravintoketjun ymmärtämisestä.

Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus

Määrittelemme aina asiakkaan tavoitetunnekokemuksen. Miltä asiointi yrityksesi kanssa tuntuu ja maistuu?

Autamme asiakkaitamme rakentamaan tuotteestaan ja palvelustaan kiinnostavan, uskottavan ja ostettavan. Meillä on metodiikka ja malli siihen, miten asiakkaan tavoitetunnekokemuksesta tehdään totta. Poistamme kitkan ja teemme ostamisesta helpompaa, hauskempaa ja nopeampaa.

Ja koska asiakaskokemus lähtee henkilöstöstä, kysymme aina, onko teillä oikeat ihmiset oikeilla paikoilla ilahduttaakseen asiakkaitanne?

Miksi?
  • Räätälöidyt palveluteot asiakaspalvelun ytimessä
  • Kehittyminen ja tulokset aina mitattavissa
  • Tehostaa ja helpottaa johtamista ja esimiestyötä
  • Poimii joustavasti mukaan uudet ja vanhat työntekijät
  • Huippukäytännöt asiakkaan omaisuudeksi
Kenelle?

Yrityksille, jotka tarvitsevat:

  • uuden strategisen suunnan
  • nykystrategian uudelleenmuotoilun vastaamaan tulevaisuuden tarpeita tai
  • nykystrategian kirkastamista helposti viestittävään muotoon, joka on innostava ja johtaa toimintaan.

Huomioi asiakaskokemuksen kehittämisessä

  • Valitse strategiatyöhön kokenut ja monialainen kumppani. Strategiaprosessia ei voi koskaan täysin ulkoistaa tai jättää vain pienen sisäpiirin tehtäväksi, koska toimiva strategia pohjautuu laaja-alaiseen oman yrityksen, toimialan, kilpailijoiden ja asiakkaiden tuntemukseen.
  • Tavoittele rohkeasti erinomaisuutta. Liian usein strategiat jäävät kevyiksi säätöhankkeiksi, eivätkä tarpeeksi rohkeasti tavoittele toimialaa mullistavaa uutta toimitatapaa.
  • Strategian jalkauttaminen on vähintään yhtä tärkeää, kuin itse strategiatyö: viestintä, oma henkilöstö, asiakkaat, johtamismallit, mittarit ja konseptit.
  • Strategiatyön laajuus riippuu siitä, ollaanko tarkistamassa suuntaa kesken strategiakauden, vai luomassa uutta, toimialaa disruptoivaa ja pitkälle tulevaisuuteen ennustavaa visiota.
  • Nopeat voitot. Nopeat voitot konkretisoivat muutoksen ja siksi koostamme strategiaprosessin rinnalla aina listan asioista, jotka voidaan korjata/poistaa/lisätä per heti. Ei ensi kvartaalilla, ei ensi strategiakaudella, eikä vasta strategiatyön valmistuttua, vaan heti. Tämä varmistaa, että muutoksesta tulee näkyvää ja toiminta kohti uutta suuntaa on jo vauhdissa siinä vaiheessa, kun varsinainen strategiatyö saadaan päätökseen.

Strategiatyön malleja

Inspiraatio: Flow Keynote

Puheenvuoro / sparraus

  • 1-2h osallistava, herättelevä puheenvuoro tai sparraus johtoryhmille tulevaisuuden strategioista, strategian konseptoinnista tai jalkautuksesta.
  • Ulkopuolinen sparrausapu, näkökulmia, toimenpide-ehdotuksia ja toimialaosaamista.
  • Hinta alkaen 3 000 € + alv
Tilaa
Asiakaskokemus Kalle Ruuskanen Muutostoimisto Flow

Ydintiimin vetäytyminen

2vrk, noon-to-noon

(tulossa)

Asiakaskokemus Riikka Korpinen Muutostoimisto Flow

CX Akatemia

1-3kk

(tulossa)

Asiakaskokemus Pekka Vihma Muutostoimisto Flow

Disruptiivinen strateginen uudistuminen

Vuoden muutosmatka

(tulossa)

Asiakaskokemus Petteri Tuominen Muutostoimisto Flow

Miksi Flow?

  • Osaaminen, työkalut, metodit, mallit ja tekijät saman katon alta.
  • Ulkopuolisen kumppanin kanssa projekti menee 6 x todennäköisemmin maaliin
  • Strategian toteuttaminen vaatii muutosjohtamista.
    Olemme Prosci Inc -muutosjohtamisen metodin virallinen kumppani Suomessa.
  • Äärimmäisen kova bisnesosaaminen ja vankka kokemus eri toimialoilta
  • Kyky saada asioita tapahtumaan. Oli kyseessä sitten esimiestyön kehittäminen, strategian konsultointi, konseptointi, työntekijäkokemus, asiakaskokemus tai muutosjohtaminen.

Tilauslomake ja tiedustelut

Tanja Ranta

Muutosmuotoilija,
projektijohtaja

050 1259

tanja.ranta@flow.fi