Asiakaskokemusbisnes on onnellistamisbisnestä. Emme puhu vain palvelusta, vaan vieraanvaraisuudesta, joka huokuu välittämistä ja viitseliäisyydestä.
Asiakaskohtaamisen draamankaari kertoo, mitä tapahtuu ennen, aikana ja jälkeen kohtaamisen. Emme puhu vain käyttöliittymä- tai tilasuunnittelusta, vaan holistisesta ravintoketjun ymmärtämisestä.
Asiakaspolku ja tavoitetunnekokemus
Määrittelemme aina asiakkaan tavoitetunnekokemuksen. Miltä asiointi yrityksesi kanssa tuntuu ja maistuu?
Autamme asiakkaitamme rakentamaan tuotteestaan ja palvelustaan kiinnostavan, uskottavan ja ostettavan. Meillä on metodiikka ja malli siihen, miten asiakkaan tavoitetunnekokemuksesta tehdään totta. Poistamme kitkan ja teemme ostamisesta helpompaa, hauskempaa ja nopeampaa.
Ja koska asiakaskokemus lähtee henkilöstöstä, kysymme aina, onko teillä oikeat ihmiset oikeilla paikoilla ilahduttaakseen asiakkaitanne?