Työntekijäkokemus

Flow EX Design

Työntekijäkokemus lähtee omistajista. Kun henkilöstön hyvinvointi ja pysyvyys on omistajille tärkeää, se nousee myös johtajien ja esimiesten agendalle.

Sävy, jolla henkilöstönne viestii keskenään, heijastuu suoraan asiakkaille ja tuloslaskelmaanne. Haluttu kulttuuri ja keskenäinen kanssakäyminen tulee konseptoida ja mittaroida. Vain silloin siitä tulee johdettavaa.

Työntekijäkokemuksen mittareita on lukuisia. Työtyytyväisyys (Hyvä DuuniFiilis), vaihtuvuus, pysyvyys, suositteluindeksi, sairaspoissaolot sekä lähes kaikki asiakaskokemuksen mittarit indikoivat henkilöstökokemuksen tilaa.

Palaako teillä ihmiset halusta työskennellä organisaationne tavoitteen eteen?

Piia Pärssinen Muutostoimisto Flow
Miksi?
  • Vain onnellinen henkilökunta voi kohdella asiakkaitanne ensiluokkaisesti
  • Hyvistä talenteista on kilpailuetua ja ihmiset äänestävät jaloillaan
  • Ihmisten halu ylittää odotukset kumpuaa kulttuurista ja keskenäisestä käyttäytymisestä
  • Välittäminen, viitseliäisyys, arvostuksen tunne, innnostus ja motivaatio
  • Rekrytointi, sairauspoissaolot, henkilökunnan vaihtuvuus, Hyvä DuuniFiilis, työhyvinvointi, jaksaminen, NPS, asiakastyytyväisyys ja asiakaspalautteiden sävy. Keskiostos, kannattavuus, tehokkuus ja kasvu.
Kenelle?

Yrityksille, jotka tarvitsevat:

  • parempaa työntekijäkokemusta
  • osaavia talentteja ja tukea rekrytointiin
  • parempaa työnantajamielikuvaa
  • parempia tuloksia, kannattavuutta tai vaikka NPS:ää. Mittareita on monia.

Muista nämä

Kulttuuri rakennetaan rekryoinnissa. Rekrytoinnin perusteet ovat usein asiapohjaisia, kun taas irtisanomisen perusteet henkilökysymyksiä. Keskity henkilöön.

Luo perehdytyksen mallit. Miltä ensimmäinen päivä, viikko ja kuukausi ja koeaika näyttää, tuntuu ja maistuu?

Avaa henkilöstön tavoitetunnekokemus ja lähde toteuttamaan sitä. Rakenna arvioinnin ja palautteenannon mekanismi, kulttuuri ja sävyt.

Henkilöstökokemuksen täytyy olla myös omistajan ja hallituksen agendalla. Vain silloin se voi näkyä johtajien ja esimiesten agendalla. Johdon ja omistajien tehtävä on saada ihmiset loistamaan.

Yksilö kerrallaan. Tiimi ei kehity, ihmiset kehittyy. Muutos on tekemistä, joten lisää verbejä. Tavoittele rohkeasti erinomaisuutta. Liian usein työntekijäkokemuksen kehittäminen jää kevyeksi säätöhankkeeksi, eikä muuta tarpeeksi toimintaa.

Valitse työhön kokenut ja monialainen kumppani. Vaikka työntekijäkokemuksen parantaminen lähtee aina organisaatiosta käsin, matkaan ei kannata lähteä yksin.

Työntekijäkokemuksen ratkaisumme

Flow Keynote

Puheenvuoro / sparraus

  • 1-2h osallistava ja herättelevä puheenvuoro tai sparraus johdolle, johtoryhmille työntekijäkokemuksesta.
  • Ulkopuolinen sparrausapu, näkökulmia, toimenpide-ehdotuksia ja toimialaosaamista.
  • Teemoina mm.
    • Henkilöstökokemuksen anatomia
    • ROX – Return on Experience (EX+CX)AiX=€X²
    • Ihan OK, ei ole ookoo
    • Onko poikkeuksellisen hyvä poikkeus?
    • Odotusten täyttäminen vai ylitys?
    • Välittäminen ja viitseliäisyys
    • Arvostelu ja arvostus?
    • 100 % vastuu ja asenne

Hinta alkaen 3 000 € + alv

Tilaa
Työntekijäkokemus Muutostoimisto Flow Markku Silventoinen

Intensiivipäivä

1pv

  • Johtoryhmä- tai tiimisparraus
  • Johdon ennakkohaastattelu
  • Intensiivipäivä ja pureutuminen aiheeseen
  • Teemoina esim.
    • Voittava kulttuuri
    • Kollegakokemuksen pilarit
    • 100 % vastuu
    • Asenteen nelikenttä
    • Välittäminen ja viitseliäisyys
    • Oy minä Ab
    • Erilaisuus
    • Tyyli ratkaisee

Alkaen 6000€ + alv

Työntekijäkokemus Muutostoimisto Flow

CX Akatemia

1-3kk

 

(tulossa)

Työntekijäkokemus Muutostoimisto Flow

CX Akatemia XL

Vuoden muutosmatka

 

(tulossa)

Työntekijäkokemus Muutostoimisto Flow

Miksi Flow?

  • Osaaminen, työkalut, metodit, mallit ja tekijät saman katon alta.
  • Ulkopuolisen kumppanin kanssa projekti menee 6 x todennäköisemmin maaliin
  • Strategian toteuttaminen vaatii muutosjohtamista.
    Olemme Prosci Inc -muutosjohtamisen metodin virallinen kumppani Suomessa.
  • Äärimmäisen kova bisnesosaaminen ja vankka kokemus eri toimialoilta
  • Kyky saada asioita tapahtumaan. Oli kyseessä sitten esimiestyön kehittäminen, strategian konsultointi, konseptointi, työntekijäkokemus, asiakaskokemus tai muutosjohtaminen.

Tilauslomake ja tiedustelut

Tanja Ranta

Muutosmuotoilija,
projektijohtaja

050 1259

tanja.ranta@flow.fi