Asiakaskokemuksen muotoilu

4.6. klo 13.00

FlowTalk-webinaarit

Kuinka asiakaskokemusta ja -palvelua muotoillaan, johdetaan, tuotetaan ja mitataan nyt ja tulevaisuudessa?

Omnikokemus on totta vihdoinkin, mutta mikä tilanne on teidän yrityksessänne?
Kun asiakkaat määrittelevät markkinat uudestaan, miltä tulevaisuutenne näyttää, mitä asiakkaat teistä ajattelevat, vai oletko edes mielessä?

Nyt johdetaan uuden ajan mainetta ja mielikuvia, jossa turvallisuus ja hygienia ovat nousseet kartalle.

Kuka Kalle Ruuskanen?

Kalle on Flown omistaja ja partneri, strategi, konseptoija ja muutosjohtaja. Kallen kädenjälki on nähtävissä mm. Kotipizzassa, Keskossa, Jungle Juice Barissa, Fredman Groupissa, Starbucksissa sekä Pohjoismaisilla lento- ja rautatieasemilla.

Lue lisää kalleruuskanen.com 

Ilmoittaudu mukaan!

Kalle Ruuskanen
050 511 9723

Ilmoittautuminen on päättynyt. Löydät webinaaritallenteen yläpuolelta.