Kriisijohtaminen

Kriisissä, kriisistä, uuteen normaaliin

FlowTalk-webinaaritallenne

Mitä on kriisijohtaminen? Kun pohja putoaa, seinä nousee vastaan tai musta hevonen sekottaa pelin, mitkä ovat yrityksen valmiudet reagoida, valmistautua, nähdä vaihtoehdot ja viedä itsensä ulos näistä tilanteista?

Kalle Ruuskanen avaa avoimessa webinaarissaan kriisijohtamisen tekijöitä ja vaiheita. Miten saat ihmiset puhaltamaan yhteen hiileen ja saat nopean kokonaiskuvan tilanteesta? Miten rakennetaan exit-strategia ja valmistaudutaan koronan jälkeiseen maailmaan?

Kuka Kalle Ruuskanen?

Kalle on Flown omistaja ja partneri, strategi, konseptoija ja muutosjohtaja. Kallen kädenjälki on nähtävissä mm. Starbucksissa, Fredman Groupissa, Kotipizzassa, Jungle Juice Barissa, Finaviassa ja Keskolla.

Lue lisää kalleruuskanen.com 

Miksi?

  • Exit-strategiaon vähintään yhtä tärkeä, kuin kriisistrategia
  • Johtamiselta vaaditaan tässä tilanteessa kykyä katsoa horisonttiin ja pelata lähipeliä, samaan aikaan
  • Henkilöstö kaipaa nyt tukea entistä enemmän.

Kenelle?

  • Johtajille
  • Esimiehille
  • Omistajille
  • Johtoryhmille
  • Hallituksen jäsenille

Käsiteltäviä teemoja

Strategia on tiekarttasi parempaan huomiseen. Sen on syytä sisältää tekijöitä, jotka tekevät yhtiöstäsi kiinnostavamman, uskottavamman ja ostettavamman kuin olette tänään ja kilpailijanne huomenna.

Tilannehuone, WarRoom tai HowRoom kerää näkymiä eri lähteistä, tapahtumista, menneistä, olevista ja tulevista. Tämä fyysinen ja digitaalinen tilannenäkymä tekee tapahtumista, näkymistä ja ratkaisuista yhteisiä, kaivaa asialistat pois johtajien päistä ja painajaisista kollektiiviseksi kartaksi.

AiX & pattern recognition: Oletko valjastanut keinoälyn mallintamaan muutoksen kaavoja ja vaihtoehtoisia skenaarioita?

Päätöksentekomallit ja reagointi – Häiriökestävyys, ketteryys, elastisuus ja luovuus ovat kriisinkyvykkyyden taikavoimat.

Johtaminen ja kulttuuri / EX – Suostummeko, haluammeko vai palammeko halusta ratkaista tilanne yhdessä? Kriisi-, etä-, tilanne- ja tunnejohtamisessa korostuu, onko auktoriteetti ansaittua vai annettua. Luottamus ja turvallisuuden tunne nopeuttaa kaikkea toimintaa.

Asiakaskokemus / CX –  Digi & Delivery on koronakriisin varma voittajakäsi. Ostamisen pitää olla nopeampaa, helpompaa ja hauskempaa ja kuluttamisen pitää voida tapahtua kotoa.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Löydät webinaaritallenteen ylempää.

Aihe kiinnostaa, haluaisin lisätietoja

Yhteystiedot

Kalle Ruuskanen

050 511 9723

kalle.ruuskanen@flow.fi