Huippusuositut webinaarimme pyörivät taas keväällä 2025!
FlowTalk johdattaa sinut tulevaisuuskyvykkäiden organisaatioiden äärelle. Kevään teemat koskevat kasvua, tiedolla johtamista ja yrityskulttuuria. Voit ilmoittautua mukaan yhteen tai vaikka koko sarjaan.
”Flow erottuu muista vankalla kokemuksellaan ja poikkeuksellisella karismaattisuudella, joka innostaa myös kumppanit luomaan tulevaisuuden liiketoimintaa.”
Raija Forsman, Visit Lahti
Kesko
”Flown kokemus asiakaskokemuksen johtamisessa on vakuuttava.
Jokaisessa K-ruokakaupassa haetaan nyt kilpailuetua kauppakohtaisella erilaistumisella kilpailijoista ja asiakaskokemusta johtamalla. Inspiroivat asiakaskohtaamiset nostavat keskiostosta ja kannattavuutta.”
Heli Arkkila, Kesko
Ahlströmin Ruukit
”Flown tuntemus rakennusalasta oli välttämätöntä uudisrakennushankkeemme strategiatyössä.
Heidän kykynsä tehdä asioita ihmislähtöisesti ja viestiä strategiaa varmistaa, että työ on tuottavaa, eikä strategia jää pölyttymään pöytälaatikkoon.”
Peter Ahlström
Fredman Group
”Eezy Flown kyky päästä kiinni asiakkaidensa prosesseihin ja arkeen on poikkeuksellista”
Peter Fredman, Fredman Group
Visit Lahti
”Flow erottuu muista vankalla kokemuksellaan ja poikkeuksellisella karismaattisuudella, joka innostaa myös kumppanit luomaan tulevaisuuden liiketoimintaa.”
Raija Forsman, Visit Lahti
Kesko
”Flown kokemus asiakaskokemuksen johtamisessa on vakuuttava.
Jokaisessa K-ruokakaupassa haetaan nyt kilpailuetua kauppakohtaisella erilaistumisella kilpailijoista ja asiakaskokemusta johtamalla. Inspiroivat asiakaskohtaamiset nostavat keskiostosta ja kannattavuutta.”
Heli Arkkila, Kesko
Ahlströmin Ruukit
”Flown tuntemus rakennusalasta oli välttämätöntä uudisrakennushankkeemme strategiatyössä.
Heidän kykynsä tehdä asioita ihmislähtöisesti ja viestiä strategiaa varmistaa, että työ on tuottavaa, eikä strategia jää pölyttymään pöytälaatikkoon.”
Peter Ahlström
Fredman Group
”Eezy Flown kyky päästä kiinni asiakkaidensa prosesseihin ja arkeen on poikkeuksellista”
Peter Fredman, Fredman Group
Visit Lahti
”Flow erottuu muista vankalla kokemuksellaan ja poikkeuksellisella karismaattisuudella, joka innostaa myös kumppanit luomaan tulevaisuuden liiketoimintaa.”
Muutosjohtaminen ja jatkuva kehittäminen ovat liiketoiminnan kasvun elinehto. Muutoskyvykäs organisaatio on ketterä liikkeissään ja omaksuu uudet tavat toimia.
Tutkimus ja tieto on kehityksen lähtölaukaus. Henkilöstötutkimukset, johtamisen tutkimukset, brändi- ja asiakastutkimukset saattavat sinut oikean tiedon äärelle.
Tutki, älä oleta.
Kilpailuetua tulevaisuudesta
Strategiat ja konseptit piirtävät tulevaisuutta, yritysmuotoilu auttaa muovaamaan siitä totta. Miltä näyttää parempi tulevaisuus ja kuinka te voitte ottaa markkinajohtajan aseman?
Kilpailuetuna ihmiset
Työntekijäkokemus, kollegakokemus, asiakaskokemus ja tiimikokemus. Sitoutuneet ja työlleen omistautuneet ihmiset antavat aina itsestään hieman enemmän. Kun kaikki tieto ja teknologia on kopioitavissa, jäljelle jää ihmiset ja heidän osaamisensa.
Kilpailuetua muutoksesta
Muutosjohtaminen ja jatkuva kehittäminen ovat liiketoiminnan kasvun elinehto. Muutoskyvykäs organisaatio on ketterä liikkeissään ja omaksuu uudet tavat toimia.
Tutkimus ja tieto on kehityksen lähtölaukaus. Henkilöstötutkimukset, johtamisen tutkimukset, brändi- ja asiakastutkimukset saattavat sinut oikean tiedon äärelle.
Tutki, älä oleta.
Kilpailuetua tulevaisuudesta
Strategiat ja konseptit piirtävät tulevaisuutta, yritysmuotoilu auttaa muovaamaan siitä totta. Miltä näyttää parempi tulevaisuus ja kuinka te voitte ottaa markkinajohtajan aseman?
Kilpailuetuna ihmiset
Työntekijäkokemus, kollegakokemus, asiakaskokemus ja tiimikokemus. Sitoutuneet ja työlleen omistautuneet ihmiset antavat aina itsestään hieman enemmän. Kun kaikki tieto ja teknologia on kopioitavissa, jäljelle jää ihmiset ja heidän osaamisensa.
Kilpailuetua muutoksesta
Muutosjohtaminen ja jatkuva kehittäminen ovat liiketoiminnan kasvun elinehto. Muutoskyvykäs organisaatio on ketterä liikkeissään ja omaksuu uudet tavat toimia.